Optimaliseer je website

Conversie telt

Conversie optimalisatie?!

Conversie optimalisatie gaat over de efficiëntie van je website. Er zijn verschillende conversies denkbaar. Als je een webshop hebt, wil je bijvoorbeeld zoveel mogelijk bestellingen. Maar ook het aanvragen van een offerte, het downloaden van een brochure, het aanmelden voor een event of het inschrijven voor een nieuwsbrief kan een beoogde conversie zijn. 

Bij conversie optimalisatie verbeteren we het conversietraject. Dus zo min mogelijk afhaakmomenten richting aankoop, zoveel mogelijk aanmeldingen voor je nieuwsbrief en een recordaantal downloads voor je factsheet. Bedenken we dat helemaal zelf? Nee joh. Meten is weten! Google Aanalytics is onze beste vriend.

 

AB-test

Wie A/B, zegt C(onversie)

Om ervoor te zorgen dat iemand bij jou een bestelling plaatst en niet bij je online buurman, gaan we niet over een nacht ijs. We zorgen voor een krachtig beeld en een sterke tekst. Daarna nemen we je prijzen, verzendwijze en USP's onder de loep. Waar kunnen we verbeteren en een onuitwisbare indruk achterlaten?  

Bij conversie optimalisatie analyseren we voortdurend data. Met een A/B test zetten we de laatste punten op de i. Het resultaat? Dé perfecte customer journey. Yeah!

Onze tools

  • Google Analytics
  • Google Adwords
  • Optimalisatie
  • Hotjar

Websites waar we
trots op zijn

Bekijk onze cases

Samen online succes behalen?

I-Pulse maakt gebruik van Cookies

Geef per categorie de keuze voor het gebruik van cookies aan. Wij hebben de cookies van Google Analytics volledig geanonimiseerd en daarom mogen wij die plaatsen zonder toestemming.

In onze Privacyverklaring is hier meer over te lezen. Graag de beste website ervaring? Vink dan alle vakjes aan.

OK