Kom met advertenties bovenaan in Google
Google is wereldwijd de meest gebruikte zoekmachine. Tot zover niets nieuws onder de zon. Maar wist je dat Google Ads je sales een gigantische boost geeft? Wij wel. Als gecertificeerde Google Partner boeken we dagelijks succes voor onze klanten. We zijn gespecialiseerd in het beheren van een Google Ads campagne en halen maximaal rendement uit je zoekwoorden. Zullen we een pilot starten? Doen!
We zijn gecertificeerd Google Partner. Succes verzekerd!
Google Ads laat precies zien aan hoeveel mensen je advertentie is weergegeven en welk percentage van hen doorklikt om je website te bezoeken of je te bellen. Met de trackingtools kan je zelfs nagaan wat je daadwerkelijk verkocht hebt via Ads.
Bekijk op elk moment hoe je advertenties presteren door in te loggen op je Google Ads-account. Daarnaast sturen we je elke maand een overzicht met alle belangrijke statistieken en cijfers.
Pas je advertenties eenvoudig aan, probeer nieuwe zoektermen en onderbreek en hervat je campagne wanneer je wilt; gewoon vanuit Google Ads.
Wil je graag meer naamsbekendheid creëren of beter vindbaar zijn op het net? Wat je doel ook is: er leiden meerdere wegen naar Google.
Het plaatsen van een betaalde advertentie via het Search Network van Google, kan heel effectief zijn. Dit Zoeknetwerk bestaat uit www.google.nl, Google Shopping, Google Maps en partnersites van Google, zoals Telegraaf en Marktplaats. Deze tekstadvertenties richten zich op actieve zoekers, die vaak goed te verleiden zijn met een korting of actie. Omdat je betaalt per klik, denken onze online marketeers graag met je mee om het beste resultaat te halen.
Met het Google Display Network (Inhoudsnetwerk) bereik je passieve zoekers. Je kent het wel: je bekijkt je favoriete website, je opent je Gmail of geniet van een YouTube film. Plots komt er een advertentie in beeld. Hebbes! Door goed te targeten kan je via het Display Network op het juiste moment in beeld zijn bij je doelgroep. De advertentiemogelijkheden zijn eindeloos: van video tot advertentie en banners. Wat telt is een boodschap met visuele impact, maar daar weten wij wel raad mee! Een visuele advertentie blijft vaak beter op het netvlies hangen dan een tekstadvertentie en is daarom zeer geschikt voor het opbouwen van naamsbekendheid.